Apple iPad – izgāšanās vai kārtējā revolūcija?

Apple produkcija vienmēr ir radījusi lielu ažiotāžu. Ir kāds neliels daudzums cilvēku, kuri tic Apple (tic – ka reliģijai) un tāpat ir arī sauja kategorisku Apple pretinieku. Es nepiederu ne pie vieniem. Esmu lietojis iPhone, iPod Nano, iPod Touch 2g, Apple Macbook pro.Visam ir savi plusi un mīnusi, bet neviens no Apple produktiem man nav šķitis nekvalitatīvs vai nelietojams.

Par iPad viss ir nosacīti vienkārši: liels iPhone! Nevaru šobrīd spriest ļoti objektīvi, jo nav nācies iekārtu turēt rokās. Tās pieejamība ir stipri ierobežota, jo pieprasījums ir lielāks par piedāvājumu un tas ir par spīti visiem nicīgajiem jokiem par Apple. Jaunos īpašniekus netraucē pat fakts par Flash atbalsta neesamību iPad interneta pārlūkā. Esmu pārliecināts, ka lasīt grāmatas uz šī aparāta r ļoti ērti un fakts, ka tiek izmantoa IPS LCD matrica, arī ir vērā ņemams. Lai gan šis noteikti nav aparāts, ar kuru veikt bilžu apstrādi 🙂

Ļoti cītīgi gaidu, kad Apple iPad būs pieejams Latvijā un man būs iespēja to izmēģināt darbībā. Saprast – kaifs vai fuj!? Tad arī noteikti sekos sīkāks izsklāsts par šo planšeti.

Komentēt

